Over ons

Wij zijn het Happietaria Management Team 2023, sinds september vergaderen wij om in iets meer dan een half jaar tijd het restaurant op te zetten en uit te denken. We sturen verschillende commissies aan die ons helpen bij de verschillende taken die komen kijken bij het opzetten van een restaurant.

De bestuursleden stellen zich hieronder aan u voor:
Bestuur

Hannah Moggré - Voorzitter

Mijn naam is Hannah en naast mijn studie Communicatie & Life Sciences mag ik mij dit jaar inzetten als voorzitter van Happietaria Wageningen, een hele eer! Als voorzitter houd ik de bezigheden van de andere bestuursleden in de gaten, zorg ik voor overzicht, bereid ik vergaderingen voor en ben ik eindverantwoordelijke. Voor mij komen bij Happietaria verschillende passies samen: ondernemen, bijdragen aan maatschappelijke verandering en mensen blij maken. Daarom vind ik het een hele mooie uitdaging om straks in april ons eigen restaurant op te zetten waarbij we ons best gaan doen onze gasten een fijne avond te bezorgen en tegelijkertijd zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel, een perfecte combi!

voorzitter.wageningen@happietaria.nl

 

Rianne Visser - Penningmeester

Ik ben Rianne en ik ben derdejaars student bos- en natuurbeheer. Het komende jaar ben ik de penningmeester van Happietaria en dat houdt in dat ik een begroting maak, alle inkomsten en uitgaven controleer, en zorg dat er uiteindelijk een mooi eindbedrag op de teller staat. 

De voorgaande editie heb ik meegeholpen in een commissie en nu leek het mij erg leuk om bestuur te doen. Ik heb er super veel zin in om een goed lopend restaurant op te zetten en ondertussen nog wat nieuwe vaardigheden te leren. 

penningmeester.wageningen@happietaria.nl

06-18316195

Lianne Bijnagte - Keuken

Ik ben Lianne, student Voeding en Gezondheid. Dit jaar ben ik daarnaast ook keukencoördinator voor Happietaria. Dit houdt in dat ik mijn commissie aanstuur, zodat we uiteindelijk onze gasten heerlijke gerechten voor kunnen zetten. Ik geniet er erg van om allerlei verschillende gerechten uit te proberen, maar ook om over de praktische kant na te denken. Hoeveel werk gaat het kosten om dit gerecht te maken? Hoe leggen we duidelijk uit wat er moet gebeuren aan de vrijwilligers in onze keuken? Hoe kunnen we voedselverspilling voorkomen? De komende tijd gaan wij ons met deze vragen bezig houden, zodat alles tijdens de draaiperiode zo soepel mogelijk verloopt. 

keuken.wageningen@gmail.com 

Bauke Riedstra - Medewerkers

Mijn naam is Bauke, en ik ben bachelor student Economie en Beleid. Komend jaar ben ik verantwoordelijk voor het werven en het aansturen van de vrijwilligers. Een aantal jaren terug heb ik een tijdje in een restaurant gewerkt, waar ik erachter kwam dat er niks mooier is dan mijn gasten met een lach op hun gezicht aan het einde van de avond weer de deur uit te zien lopen. In april van komend jaar, zal ik samen met mijn commissie ervoor zorgen dat wij u allen als gasten ook met een voldaan gevoel weer zullen zien vertrekken. Dit zal een leuke maar ook uitdagende taak worden, waar ik ontzettend naar uit kijk en veel van hoop te leren. 

Mocht je in april 2023 nog een gaatje hebben in jouw agenda, dan ben je meer dan welkom om je tegen die tijd bij mij te melden als vrijwilliger. 🙂

medewerkers.wageningen@happietaria.nl

 

Ilke van der Linden – Pand

Mijn naam is Ilke en in januari hoop ik mijn bachelor International Land and Water Management af te ronden. Dit jaar zet ik mij in voor happietaria via de functie pand coördinator. Ik ben de uitdaging aangegaan om meer ervaring op te doen met het coördineren en leiden van projecten. Happietaria is voor mij het ideale project omdat ik er een stukje van mijzelf in terug vind. Ik houd van koken, organiseren en ook mijn drive om de wereld een stukje beter te willen maken vind ik terug in het project. Samen met mijn commissie zoeken we naar een pand en zorgen we dat binnen het pand alles helemaal in orde is! Helaas zit voor mij de bestuurstijd er al bijna op: in Januari hoop ik naar Lesbos te gaan. Ik heb een keuze moeten maken. Het moeilijke is dat ik nu de draaiperiode, waar we allemaal naar toe werken en erg naar uit kijken moet gaan missen. Aan de andere kant wil ik mijn talenten inzetten op de plek dat voelt als een tweede thuis. Ik wens mijn bestuursgenoten alle succes van de wereld toe en ik hoop van iedereen fantastische verhalen te horen over Happietaria 2023!

pand.wageningen@happietaria.nl

 

Tim van Essen - Sponsor en inkoop

Hoihoi! Om mezelf even voor te stellen: ik ben Tim, derdejaars student alweer en woonachtig in het mooie Ede! Bij deze editie van Happietaria ben ik, samen met mijn commissie, verantwoordelijk voor de sponsoring en de inkoop van alle benodigdheden. De eerste kennismaking met Happietaria was voor mij 3 jaar geleden in Groningen. Daar heb ik de laatste 2 dagen dat Happietaria toen open was mogen helpen in de keuken, wat echt heel gezellig was. Daar heb ik toen mezelf voorgenomen om, als ik ging studeren, ook een keer het bestuur van Happietaria te gaan doen. Het is mooi om zo het ondersteunen van een goed doel te kunnen combineren met het leren van nieuwe vaardigheden!

sponsor.wageningen@happietaria.nl

06-42005656

 

Lisanne van Harten - PR

Hey allemaal, ik ben Lisanne en ik ben derdejaars student voeding en gezondheid. Ik houd mij bezig met de PR- en bewustwording van Happietaria Wageningen. Dit houdt in dat ik samen met mijn commissie probeer zowel Happietaria Wageningen als het goede doel op de kaart te zetten. Toen ik als tiener in 2015 voor het eerst kwam eten bij Happietaria was ik al zo enthousiast over dit project, dat ik deze kans om bestuurslid te  worden niet aan mij voorbij kon laten gaan. Ik vind het fantastisch om samen met mijn bestuur een heel restaurant op te zetten en wat het nog mooier maakt is dat al de opbrengst naar het goede doel gaat!  Ik kijk er enorm naar uit om samen met dit bestuur en mijn commissie te gaan knallen de komende maanden!

pr.wageningen@happietaria.nl